donderdag 29 maart 2012

Huize Stinesen


Voor het eerst op de lentefair, Huize Stinesen. Wij zijn blij met Cindy's komst en de mooie spullen die ze meeneemt. Er is zelfs een mogelijkheid een korte workshop spinnen op de spintol te volgen! Hieronder stelt Cindy zich aan je voor. 

Na de geboorte van onze 3 kinderen ben ik veel gaan handwerken, omdat me het rust gaf en ik dat altijd bij de hand kon hebben. Door de jaren heen ontdekte ik steeds meer technieken die ik me eigen heb gemaakt. De ontwikkeling die het breien tegenwoordig doormaakt is enorm. Hier ben ik zo enthousiast over, dat ik het graag wil delen.
De combinatie van oude ambachten en moderne technieken; daar word ik blij van! Momenteel ben ik druk in de weer om, naast mijn gezin, huizeStinesen te lanceren. Met huizeStinesen wil ik dat aanbieden, waar ik het liefst mee bezig ben; handwerken. Ik hoop anderen te enthousiasmeren en te inspireren; met verschillende workshops laten zien wat allemaal mogelijk is. Ik neem onder andere mee: sokkendekens (een gebreide bol sokkenwol, gemaakt van twee draden sokkenwol, deze wordt handgeverfd, hierdoor krijgen beide draden een uniek en identiek kleurverloop), verschillende pakketjes waaronder de gehaakte Matroesjka (welke als pakketje verkocht worden, maar ook op bestelling gemaakt kunnen worden) en Létt Lopi (IJslandse wol) in alle kleuren van de regenboog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten