dinsdag 27 maart 2012

Schaapje Schaapje!


Wendie van Schaapje Schaapje, het verzendhuis voor wollen en zijden (onder)goed: "Toen mijn kinderen klein waren wilde ik zelf graag wollen en zijden ondergoed voor ze. Voor mijn kinderen het allerbeste, natuurlijk. En dan ook voor mijzelf. Het probleem was echter dat dit ondergoed moeilijk verkrijgbaar was. Daarom was ik heel blij toen ik Schaapje schaapje vond en helemaal toen mij in 2002 werd gevraagd het berdijf over te nemen zodat ik het kon voorzien van een Internetwinkel, nieuwe modellen en leveranciers. Natuurlijke materialen spreken mij erg ana omdat ik zie wat het ondergoed kan doen voor mensen met huidproblemen en als basislaag voor koude kinderen en volwassenen. Het laat mensen letterlijk lekkerder in hun vel zitten."

De drijfveer van Wendie om mooie producten tegen een vriendelijke prijs te verkopen en vooral ook haar klantvriendelijke benadering sloegen aan. De webwinkel werd een succes. En door dat succes is Wendie in staat een steeds breder assortiment aan te bieden voor baby's, kinderen en volwassenen. Heb je voor de Lentefair specifieke wensen, laat het Wendie dan even weten opdat ze de juiste maten voor je mee kan nemen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten